torsdag 12 april 2012

Pysseldag

I dag har jag bara pysslat hela dagen! Har som sagt fått ordning på symaskinen, och det blir väldigt bra måste jag säga. Måste dock skaffa en sprättare... det kan behövas. Just nu håller jag på med ett kantband, det råkade bli lite snett. Roligt vad mycket hjälp man får av sidor på internet, på sysidan.se finns det bl.a. en väldigt bra och enkel beskrivning på hur man syr på kantband. Sånt gillar jag! Kan inte riktigt avslöja vad jag syr än, det ska bli en present.

Mellan varven passade jag på att baka lite också när jag ändå var i gång. Det blev dumlegrottor. Om det blir okej väder i morgon tar jag nog med ett gäng kakor på vår promenad. Får försöka hitta en sprättare någonstans i stan i morgon, vart hittar man det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar