söndag 22 april 2012

Barnloppis och hönsbytardag!

I går var jag, Ritha, mamma och Ulf på barnloppis och hönsbytardag utanför Väröbacka. Något orutinerat att ta med vagnen på en sådan tillställning, men man kan ju inte vara smart jämt!
Det hela höll till i ett växthus så man kunde handla växter också, det gjorde svärmor!
Jag och mamma hittade massa fint till Albin! Några pyjamasar och byxor samt lite leksaker och böcker. Sånt är perfekt att köpa på loppis eftersom det inte gör gör något om det är lite slitet!
Det fanns även lite djur, höns mestadels och en del andra fåglar. Mamma var lite sugen på ett par ankor, men om man bor i ett radhus i Frölunda är det nog inte jättepoppis bland grannarna...

Har fått ett jättesug att sy en Onepeace till Albin. Undrar om det är svårt, jag har fått lite olika bud på nätet. Äch det finns ju sprättare om det skulle bli knasigt!

1 kommentar:

  1. Nope har inte plockat alla här än :) Tyvärr så hinner jag inte det här gången, åker tidigt på tis och har fullt upp i morgon. Men nästa gång jag kommer till stan får vi ta en cach runda :)(dröjer nog inte så länge tills jag kommer ner igen).
    Kramar!

    SvaraRadera