måndag 16 april 2012

Promenad och fika

I dag har jag och Albin varit nere i Skintebo och träffat två andra mammalediga och deras bebisar. Vi började med att promenera en bit, när vi sedan kom hem till Carina bjöds jag och Maria på lite lunch med efterföljande fika. Sedan satt vi å pratade medan barnen lekte lite, eller tittade mest på varandra. Kul eftersom det bara skiljer en vecka i ålder på dem.
När jag kom hem satte jag mig och började sprätta, har sprättat x antal timmar, men nu i kväll blev jag äntligen klar och jag kan nu börja göra om och göra rätt!
Nu har jag nålat och sytt fast ena sidan av kantbandet, så nu ska jag se om jag kan låna mammas strykjärn igen.
Gör man bara rätt från början så är det inte så jättesvårt, men man måste väl göra lite fel för att lära sig...
Funderar på att sy en ögonmask, har ganska bra koll på hur jag ska göra, ska bli kul om det funkar så som jag har tänkt..!
I morgon blir det sista gången på bebismassagen, funderar på att gå dit, så får jag dagens motion på köpet, sånt gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar